onsdag, oktober 27

Det man förlorar, det vinner en annan...

Ni som deltagit i utlottningen vet säkert att den avslutades i söndags. Och med min vanliga iver så kunde jag inte låta bli att dra en vinnare ett par minuter efter tolvslaget. :)


Först vill jag klargöra hur det gick till. - Efter att ha kikat runt hos er och sett hur ni går tillväga med antal lotter osv så inser jag ju att man med en länk ökar chansen att vinna. Eftersom jag inte nämnde något om detta i mitt inlägg så gav jag alla lika stor chans att vinna! Men tack ändå till er som länkat från era bloggar. Lovar att bättra mig till nästa gång.


Och nu till dragningen... Idag är det den 27:e oktober och det finns en anledningen till varför jag är sen med att presentera vinnaren. Vinnaren blev en anonym deltagare och efter en kort mejlkonversation insåg jag att deltagaren inte va seriös och föreslog ord som jag inte vill nämna här. Jag hann texta klar skylten med två otroligt vackra ord men vinnaren ville därefter komplettera och det va då motivationen försvann. Tråkigt!


Men efter att ha dragit vinnaren så drog jag också tio andra vinnare som hamnade som härliga 2:or :).
Jag textar vad ni vill på små, enkla trätags som mäter ca 100x20 mm. Hör av er via mejl om önskad text och adress så sätter jag igång med detsamma!


Ännu en gång - hemskt ledsen för det här med brädan. Självklart kommer det en ny utlottning inom kort - ska bara slipa och måla om brädan....


Mina 2:or är.....:)


Lillemor http://istanochplandet-lillemor.blogspot.com/
Annika http://annika-dittenochdatten.blogspot.com/
Granne med Selma http://grannemedselma.blogspot.com/
Stjärnor & champagne http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/
Rummet för välbefinnande http://rummetforvalbefinnande.blogspot.com/
Sandra http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/
Therese http://thessii.blogspot.com/
Fiff http://fiffelochtrad.blogspot.com/
Nina C
Fräckasyster http://frackasyster.blogspot.com/

Grattis till Er!
Nu väntar jag med spänning på era mejl.
lillesissis@hotmail.se

19 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för en trevlig utlottning, vad roligt med med extra vinnare. Grattis till alla dom.
Hemskt tråkigt med folk som inte är seriösa :(

Kram Ing-Britt

Therese sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare, men oj så trist med den anonyme som bar sig så illa åt. Fy säger jag bara!

Dessutom är jag lite nyfiken på dina skyltar, har du någon prislista efter storlek eller liknande?

KRAM

Therese - Sockenvägens Söta

Lillesissis sa...

Therese:
Ja, Grattis till dom! :)

Riktigt tråkigt med "vinnaren". Fick lite otur såhär i början...men, men...

Storlekarna varierar. Har du önskemål så kan jag se vad för mått som passar på ett ungefär.
Något jag säljer mkt av är de små trätagsen som mäter ca 10x2,5 cm. För dom tar jag 40 kr st.
Mejla mig om du undrar ngt mer så tar vi det där.

Hoppas du får en fin dag!

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhh, så glad jag blev nu.....

Är hem på lunchen en snabbis också kollade jag av mailen och bloggen - så får jag se att jag haft sådan tur. VILKEN LYCKA!!!!!!
Nu kommer jag att jobba som en gud i eftermiddag *ler*

Jag tar och mailar dig och än en gång - TUSEN TACK!

Ha en fin dag!
Kram från Mia

Unknown sa...

Tack för en fin tävling! Synd att personer ska vara så dumma, förstår de inte att de även förstör för andra??

Ja ja, så kan det vara ibland!

Grattis till alla vinnarna!!

Stor kram och ha en fortsatt trevlig onsdag!

Unknown sa...

Ps, missa inte min utlottning! Kika in om det är något som du skulle vinna, du är hjärtligt välkommen att vara med :)

Kram!

Sirpa sa...

Garttis till alla vinnare!
Tack för en fin tävling!
Har det bra!
Kram Sirpa

Sandra sa...

Oj vad glad jag blev av att få bli en av tvåorna,jag skall maila dig text. Tack så mycket man blir så glad av att vinna.
Kramar från Sandra<3

Gardenhouse sa...

Hej på dig!
Så synd jag missade din tävling...
Kikar runt här för första gången och det är kul! Mycket fint och trevligt att vila ögonen på eller pyssla till.
Tack för titten, Sussi

Therese sa...

Tack för infon, då ska jag klura på några passande texter på tags så återkommer jag :-) KRAM

Therese sa...

Tack för infon, då ska jag klura på några passande texter på tags så återkommer jag :-) KRAM

Fiff sa...

Vad trist att du fick en sån dålig bloggtävlings-start! Schysst att du drog tio 2:or :-) Jag blev ju jätteglad av att veta att jag var en av dem! Jag ska fundera ut en kortare text än den jag hade som förslag, så mailar jag dig sen. Tack så länge!

Lillemor sa...

Tack för vinsten jag blev jätteglad. Tråkigt med oseriösa människor.
Mailar på en gång.
Lägger in din blogg på min lista över bloggar som jag läser.
Kram Lillemor

Granne med Selma sa...

Nej, men OJ vad du är generös! Jag ska maila dig så snart jag tävlat färdigt i RAMP10. Jag mailar dig på fredag!

Kram och TACK!
//Sussie

annika sa...

Men vilken tur jag har JIPPIIII. Jag blir jätteglad och har funderta lite över ordet. Ska maila dig i kväll.
Men fy så löjligt att vara oseriös här...varför kan man undra!
Ha en bra torsdag...
Tack....
kram
annika

Anonym sa...

Ser fram emot att se några av vinnarskyltarna :)

/Maria som tänker öppna egen butik

Lillesissis sa...

Hej Maria!
Tyvärr så fotar jag inte skyltarna. Får hoppas på att mottagarna fotar så du får kika :)

heavenandearth sa...

Hej!
Tack för fin tävling!
Å grattis till alla vinnare!!
FY, vad tråkigt med en sån vinnare som du drog först! Tycker du tog rätt beslut och drog en ny vinnare!

Önskar dig en skön dag!
Kram! Iréne

Nilla sa...

Kikar förbi din blogg.
Vad du är duktig på att texta.

Tycker du använder ett fint "typsnitt" på dina bokstäver.
Vackra och glada på nåt sätt. :)

Ha de bäst !!
Nilla