fredag, oktober 29

En foxig bakkväll....;)

Fredagskväll och ännu en arbetsvecka är avklarad.
Nu väntar en helg, en tom helg. Jag tillhör en av alla de mammor som varannan helg är barnfattig. Så helgen blir mest som en transportsträcka till nästa vecka - nästa helg!

Kvällen får bestå av kak- och brödbak. Detta kryddar jag på med härlig foxmusik :)! Fox som i foxtrot! Är, förutom en arbetanade och pysslande mamma en danstokig tjej som flänger land o riker för socialdansens skull. Ikväll får jag nöja mig med träsleven som danspartner.. mjölet flyger åt höger o vänster när sleven spinner mig runt i köket. Härligt! :)

Önskar er en fin kväll!

10 kommentarer:

annika sa...

Hej gulliga du....
Tack för den fina lilla skylten, som låg i brevlådan i dag. Den är jättefin och jag beundrar din handstil. Vad skriver du med för sorts penna? Verkligen snyggt gjort. Jag går här och funderar var jag ska sätta skylten...vi får se.
Ha en foxig kväll. Vad duktig du är som stannar inne och bakar. Jobbigt det där med väntan och längtan.

Kram
annika

Rose Garden Malevik sa...

Fin Handstil :)
Håkan

Therese sa...

Låter som en utmärkt sysselsättning! :-) Dansa på och glöm inte att bjuda upp jästen *s* Kram å ha en fin helg <3

Lillesissis sa...

Therese! hahahah! Oj, tack för det skrattet! Jäst, ja, nu när jag tänker efter så har jag haft jäster i mängder. Alltås inte en allt för meningslös o ensam kväll ändå då. :)

Anonym sa...

Jag lider med dig. Jag är oxå varannan vecka mamma men jag har tur för min vecka med sonen har precis börjat. Han kom hem idag men så mycket fredasmys blev de inte för han somnade. Får ta igen de imorgon istället. Hoppas att din vecka går fort. Kram

Lillemor sa...

Kakor som är så gott att äta och så bra att ha till hands.
Visst går det man ska göra lättare med lite dans.
Tack för min fina tag. Kommer på min blog.
Kram Lillemor

Lillemor sa...

Kakor som är så gott att äta och så bra att ha till hands.
Visst går det man ska göra lättare med lite dans.
Tack för min fina tag. Kommer på min blog.
Kram Lillemor

Hanna sa...

Ha en bra helg.
kram
Hanna

Malin's Hus sa...

Du textar sååååååå underbart! Jag återkommer nog snart till dig för lite beställning... Ha en skön Dag!

Melkers Mamma sa...

Vilka fantastiska verk du skapar - din handstil är huuuuur fin som helst! Vad kostar dina skapelser? Mvh, Jennie